|
|
Культурна спадщина Луганщини
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ
Н А К А З
Від «_____»_________2009 р. м. Луганськ №_______
Про проведення обласного конкурсу творчих робіт серед учнівської та студентської молоді «Культурна спадщина Луганщини»
Відповідно до планів роботи управління освіти і науки, Луганського обласного центру дитячо - юнацького туризму і краєзнавства на 2009 рік, з метою задовільнення культурних і соціальних потреб жителів Луганської області, виховання дбайливого ставлення до української та російської мов, гармонійного розвитку цих мов у регіоні та на виконання обласної Програми розвитку і функціювання української та російської мов в Луганській області на 2007-2010 роки
Н А КА З У Ю:
1. Оголосити з лютого по листопад 2009 року обласний конкурс творчих робіт серед учнівської та студентської молоді «Культурна спадщина Луганщини». 2. Затвердити Положення обласного конкурсу (додаток № 1). 3. Відділу шкіл-інтернатів (Н.О. Блєднова), відділу науки та координації вищих навчальних закладів (Н.М.Єськова), відділу професійно-технічної освіти (М.І.Пасєка) управління освіти і науки спільно з Луганським обласним центром дитячо-юнацького туризму і краєзнавства (О.А.Панкратьєв) вжити заходів щодо організації і проведення обласного конкурсу творчих робіт серед учнівської та студентської молоді «Культурна спадщина Луганщини». 4. Начальникам (завідуючим) управлінь (відділів) освіти міських рад та райдержадміністрацій вжити заходів щодо участі навчальних закладів в конкурсі. 5. Планово-фінансовому відділу (О.С. Харченко), головному бухгалтеру (А.І. Макарова) управління освіти і науки забезпечити своєчасне фінансування конкурсу згідно з затвердженим кошторисом. 6. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника начальника управління освіти і науки 3.1. Литвинову.
Начальник управління освіти і науки І.І. Цимбал
|
Категория: Краеведение | Добавил: alla (13.05.2009)
|
Просмотров: 851
| Рейтинг: 0.0/0 |
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи. [ Регистрация | Вход ]
|
|
|
|