ЛУГАНСКИЙ ОБЛАСТНОЙ ЦЕНТР ДЕТСКО-ЮНОШЕСКОГО ТУРИЗМА И КРАЕВЕДЕНИЯ

 
ЛОЦДЮТК

г. Луганск, кв. Заречный КУ ЛСШ№57 2-й корпус каб. 218-219.

Тел.\ факс (0642) 33 62 09 E-mail: loctik@ukr.net     kraeved_otd@mail.ru

Меню сайта
Федерации
  • Луганская областная федерация спортивного туризма

  • Луганская областная федерация альпинизма и скалолазания

  • Поиск
    Категории раздела
    Туризм [24]
    Краеведение [38]
    Главная » Статьи » Краеведение

    Вимоги щодо оформлення пошуково-дослідницьких робіт
    Методичні рекомендації щодо оформлення конкурсних робіт.
    Загальні вимоги до оформлення пошуково-дослідницьких робіт.
    Вимоги до структури та змісту науково-дослідницької , пошуково-дослідницької роботи туристсько-краєзнавчої тематики.
    1. Титульний лист.
    2. Анкета учасників експедиції.
    3. Зміст – це сторінка, на якій подається план наукової роботи з назвами розділів, підрозділів та номерів початкових сторінок.
    4. Вступ повинен дати загальне уявлення про роботу й містити в собі такі основні моменти: обґрунтувати вибір теми, актуальність обраної теми, визначення мети та завдань роботи, визначення кола питань, які слід розглянути для найповнішого розкриття теми;визначити ступінь її дослідженості, стан дослідженості проблеми в науковій літературі, актуальність, новизну, теоретичну і практичну значущість роботи.
    5. Основна частина повинна містити аналіз, оцінку, основні характеристики, тенденції розвитку розглянутих явищ і бути спрямована на виявлення і вирішення актуальних проблем науки, культури, техніки та ін. Головна частина роботи може складатися з двох-чотирьох розділів, у свою чергу розбитих на параграфи. Кожний розділ має висвітлювати самостійне питання поставленої проблеми, параграф - окрему частину цього питання. Надзвичайна важливим є збереження логічного зв'язку між розділами (параграфами в розділі) і послідовність переходу від одного розділу до іншого. Зміст розділів і параграфів має відповідати їхній назві, закінчуватися висновками.
    6. Висновки повинні відображати науковий внесок даної роботи з проблеми, окреслювати нові напрямки, тенденції і перспективи розвитку наукових досліджень. Ця частина роботи містить загальні висновки щодо досліджуваної теми. Вони мають бути чіткими, місткими й короткими за формою. Нових фактичних даних, теоретичних положень у цій частині подавати не слід, доречніше підкреслити перспективу розвитку проблеми в освітній практиці, а також запропонувати власні практичні рекомендації. Висновки констатують ступінь реалізації мети і завдань, які були визначені у вступі, а також теоретичну цінність виконаної роботи.
    7. Список використаних джерел відносять весь використаний матеріал під час написання роботи - книги, журнали, статті, нормативні документи, електронні ресурси, спогади свідків, матеріали шкільних та інших музеїв тощо. Список використаних джерел повинен включати в себе фамілію та ініціали автора, свідка, назву книги, місто та рік видання та ін. Список викладається в алфавітному порядку, розміщується в порядку згадування джерел у тексті за їх наскрізною нумерацією або абеткою.
    8. До додатків відносять ілюстрації, графіки, зразки вишивок, орнаменти, фотографії та ін. Кожен додаток починається з нової сторінки та нумерується, в правому верхньому куті. Зверху посередині має бути підпис «Додаток» та його номер. Розташовуються додатки в черзі з’явлення посилання на них в тексті. 
      Всі розділи починаються з нової сторінки.

    Однією із найважливіших вимог при підготовці роботи є її оформлення.
    1. Матеріали подаються державною мовою, в друкованому вигляді та на електронних носіях (аркуш А4, документ Microsoft Word, шрифт Times New Roman – 14 pt, інтервал – 1.5); обсяг – відповідно до Положення конкретної експедиції. Робота повинна бути виконана охайно, грамотно.
    2. Лист має такі поля: зверху - не менше 20 мм, знизу - 20 мм, зліва – З0 мм, справа -10 мм.
    3. Усі сторінки, починаючи з 3 (Вступ), нумеруються. Номера
    листів розтошовують всередині верхнього поля листа (-12-).
    4. Робота відкривається титульним листом, на якому послідовно вказується: міністерство, назва установи, організації, конкурс, номінація конкурсу, тема роботи, дані про автора та керівника (прізвище, ім'я, по батькові, місце навчання, клас або місце роботи, назва установи, посада), місто і рік написання роботи.

    Зміст роботи
    1. Робота не повинна бути компелятивною (носити описовий характер), повинна розкрити дослідження.

    2. Ілюстративний матеріал повинен відповідати змісту обраної теми та бути якісним (в тексті вказані посилання на фотографії; на фото відображено участь дітей в проведенні пошуково-дослідницької, науково-дослідницької роботи) 

    3. В роботі повинна бути відображена пошукова та експедиційна робота – висвітлення проведеної роботи, використання різних форм і методів пошуково-дослідницької діяльності та інш.

    4. В матеріалах повинна висвітлюватись суспільно-значима робота: 
    - які путівники по рідному краю, тематичні краєзнавчі маршрути, творчі роботи, публікації в пресі були оформлені;
    - чи проводились виступи по радіо та телебаченню; 
    - чи створенні нові музейні експозиці;
    - найбільш ціні матеріали були передані у державні та шкільні музеї, навчальні кабінети; 
    - чи спостерігалось поповнення фотографіями та записами сімейних альбомів;
    - яка допомога надана ветерана; 
    - відображена співпраця з державними та громадськими організаціями, тощо

    5. Повинна просліджуватись пропаганда та використання зібраних матеріалів: виявлення та вивчення кращого досвіду діяльності, його розповсюдження, використання набутих знань на уроках і в позакласній роботі, вечорах, виставках, конференціях.
    6. Наявність використаних літературних та архівних джерел.

    Захист науково-дослідницьких робіт
    Під час захисту оцінюється:
    - Аргументація вибору теми дослідження з урахуванням власного внеску дослідника;
    - Логічність, лаконічність викладення матеріалу;
    - Повнота, вичерпність відповідей на поставлені запитання;
    - Культура мовлення;
    - Доцільність і вміння використання наочних матеріалів;
    - Активна кваліфікована участь у веденні дискусії. 

    Вимоги до матеріалів, що подаються на конкурс на кращий методичний матеріал туристсько-краєзнавчої тематики.
    Методичні матеріали повинні складатися орієнтовно з таких розділів: 
    - вступ (актуальність теми, мета і завдання роботи, на яке коло читачів розраховані рекомендації);
    - основна частина (розкриття теми);
    - висновки;
    - додатки;
    - список рекомендованої літератури.
    Програми гуртків мають містити: пояснювальну записку (актуальність введення програми; новизна; мета і завдання програми, характеристика звязку із загальною освітою; можливості програми для розвитку творчих здібностей особистості; рекомендації щодо організації щодо організації та форм проведення занять); навчально-тематичний план з зазначенням кількості годин на теоретичні і практичні заняття, список рекомендованої літератури.
    Матеріали, що висвітлюють досвід туристсько-краєзнавчої роботи окремими педагогами або педагогічними колективами, мають показувати об’єктивний аналіз, методику і систематичність роботи, її результативність і ефективність, можливість подальшого практичного застосування.
    Туристські маршрути повинні висвітлювати привабливість маршруту з краєзнавчої і спортивної точки зору та обгрунтування вибору маршруту, містити: коротку фізико-географічну характеристику району подорожі, довідкові дані про маршрут («нитка» маршруту, протяжність, тривалість подорожі у днях категорія (ступінь) складності тощо), технічну характеристику маршруту, список рекомендованої літератури, доповнюватися картографічними та ілюстративними матеріалами.
    Вимоги щодо оформлення та подання робіт на конкурс на кращий методичний матеріал туристсько-краєзнавчої тематики:

    - роботу друкують за допомогою принтеру на папері формату А 5 (148х210 мм) брошурою. Роботи, роздруковані на принтері на папері формату А 4, розглядатися не будуть;

    - шрифт друку повинен бути чітким, щільність тексту повинна бути однаковою;

    - обов’язково повинні бути зазначені данні про авторів (повністю прізвище, ім’я та по-батькові; місце роботи, посада);

    - матеріали до конкурсу подаються у друкованому вигляді у трьох примірниках та на електронному носії (СД-диск. Дискета) у текстовому редактору Word


    Категория: Краеведение | Добавил: alla (02.03.2009)
    Просмотров: 5712 | Рейтинг: 4.5/2
    Всего комментариев: 0
    Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
    [ Регистрация | Вход ]
    Городские центры туризма и краеведения
  • Алчевский детско-юношеский центр туризма, экскурсий и краеведения

  • Ровеньковский центр детско-юношеского туризма, краеведения, спорта и экскурсий учащейся молодёжи

  • Рубежанский центр детско-юношеского туризма и краеведения

  • Северодонецкий центр туризма, краеведения и экскурсий учащейся молодёжи
  • Форма входа
    Расписание автобусов по автостанциям и автовокзалам РФ

    Copyright MyCorp © 2024